Добре дошли в моя блог.Тука всеки ще намери нещичко интересно което ще го заинтригува да се поспре за малко да прочете, разгледа и ако реши да приготви нещо от моите предложения.ПРИСВОЯВАНЕТО НА РЕЦЕПТИ И СНИМКИ ПОДЛЕЖИ НА ПРАВНА ОТГОВОРНОСТ ПО ЗАКОНА ЗА АВТОРСКОТО ПРАВО.

31 октомври, 2011

Бърз и лесен чийзкейк

2 пакета бисквити
300 мл-сметана течна
240 мл.подсладено кондензирано мляко
300 гр. крема сирене
Мармалад по желание който какъвто вид иска
150 гр-масло или маргарин


Приготовление


Разтопяваме маслото в някакъв подходящ съд.Смиламе бисквитите в блендер и размесваме със разтопеното масло.В подходящ съд или в подходящи чаши,разстиламе бисквитената смес.Разбиваме сметаната на крем,в отделен съд разбиваме подсладеното кондензирано мляко със сиренето крема.Смесваме двете смеси и разстиламе върху бисквитената смес.Слагаме в хладилник докато стегне.Преди сервиране се намазва с някакъв вид мармалад по желание и отгоре се гарнира или с натрошени орехи,бадеми,лешници.Тука вече за гарнитура работи вашата фантазия.

Източник

9 коментара:

  1. Обичам Чийзкайкове и да ги правя и да ги ям.Този наистина изглежда лесен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ей това е рецепта като за мен: Бързо и Лесно! Не обичам да отделям много време на готвенето, предпочитам яденето :) Тъй че се захващам за чийзкейка веднага... да видим...само течна сметана нямам :( Ох, май няма да стане да я заменя с прясно мляко?! Ще отскоча набързо до бакалийката, кво да се прави.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване
  4. С това 240 мл.подсладено кондензирано мляко съм сигурна, че ще стане идеално на вкус, само една снимка липсва.

    ОтговорИзтриване
  5. Много обичам да похапвам подсладено кондензирано мляко. Дори и да не е приготвено в нещо конкретно.Рецептата за този бърз и лесен чийзкейк ми изглежда доста добра.С хубави продукти и добре описана стъпка по стъпка и ако имаше една снимка на готовият вариант щеше да бъде идеално.Идеята да го сложим в едни по големи чаши много ми хареса. о този начин всеки ще си определена порция и като са прозрачни чашите ще се виждат редовете и самата смес от всяка страна.Със сладко ще стане добре както и със сладолед една топка за декорация.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за вкусното предложение за чийз кейк , ще го пробвам и ще пиша как ми се е получило!

    ОтговорИзтриване
  7. Много вкусна рецепта, благодаря за чийзкейка, Само една снимка да качите и ще бъде идеално.

    ОтговорИзтриване
  8. Харесаха ми продуктите за тази рецепта-2 пакета бисквити,300 мл-сметана течна,240 мл.подсладено кондензирано мляко,300 гр. крема сирене,Мармалад по желание който какъвто вид иска,150 гр-масло или маргарин, няма как да не се получи вкусн онещо от тях. Благодаря за рецептата още сега ще се опитам да я приготвя и дано и при мен се получи така добре. Само с печенето ще имам лек проблем, че винаги се чудя дали е готова или пък да не ги препека нещата, но сигурно след време ще свикна!

    ОтговорИзтриване
  9. Никога не съм се и опитвала да правя такъв кейк, а спокойно мога да кажа, че обичам да готвя особено сладки неща, но като че ли не ми стига смелост за него.Ето тези..." Смесваме двете смеси и разстиламе върху бисквитената смес.Слагаме в хладилник докато стегне.Преди сервиране се намазва с някакъв вид мармалад по желание и отгоре се гарнира или с натрошени орехи,бадеми,лешници...." много ми е трудно да разделя нещата и като че ли винаги от едната смес ми остава повече или по малко, пък и нямам подходяща купа където да може да стегне....готварството е сложна технология и наука,но пък толкова сладка.

    ОтговорИзтриване