Добре дошли в моя блог.Тука всеки ще намери нещичко интересно което ще го заинтригува да се поспре за малко да прочете, разгледа и ако реши да приготви нещо от моите предложения.ПРИСВОЯВАНЕТО НА РЕЦЕПТИ И СНИМКИ ПОДЛЕЖИ НА ПРАВНА ОТГОВОРНОСТ ПО ЗАКОНА ЗА АВТОРСКОТО ПРАВО.

26 август, 2013

Калцоне



Винаги досега съм правила Калцоне но тестото ми беше някак по твърдо и после след изпичане не беше много вкусно и се ронеше.Но сега ми попадна тази рецепта за която съм много благодарна на авторката.


Необходими продукти:
500 гр. брашно
1 пак. суха мая
1 к.л. захар
1 ч.л. сол
250 мл. прясно мляко
100 гр. масло
1 яйце

Плънка според желанието.При мен лютеница,салам,гъби,кашкавал на ленти,настърган пармезан

Тестото замесих в домашната хлебопекарна според изискванията за това,като предварително си активирах маята с 1 чаена лъжица захар,малко прясно мляко и брашно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар